نسوزاندی/اتش زدی




























هم سلولی...



تو اتش زدی بر افکارم.....

بر قلبم .........

بر احساسم.........

بر ترانه ها وعاشقانه هام........

اتش کشیدی بر روح رنجورم........

تو همه را به اتش کشیدی ..... خدایا

خدایا اسمانت چه رنگی است ..........

ایا اسمانت هم همین رنگ را دارد

ایا اسمانت هم رنگش اتشی است.....

زمینت را که به اتش کشیدند........

اگر به اسمانت کوچ کنم اتش نیست......

اگر اتش است بگو ....بگو چون خسته شدم.......

خسته شدم از بسکه سوزاندند مرا در زمینت.........

شاید چون جوابم را نمی دهی اسمانت را هم اتشین کرده اند.....

پس کجا کوله بار سپر را باید بست.......

شاید زیر زمینت جایی  باشد برای ارمیدن.......

بگو اگر زیر زمینت جایی برای من است........

خسته ام هم از زمینت وهم از اسمانت.



نظرات شما عزیزان:

حس مبهم
ساعت2:20---28 خرداد 1392
باشه صبح می خوام اولین نظر نظرتوباشه که میبینم

رها
ساعت23:29---22 خرداد 1392
farda sob olampiyad daram daram az tars sekte naghs mizanam matin

r
ساعت21:18---22 خرداد 1392
y kanoni hast daram miram ,khoshnevisi b bacheha amozesh midam ostadeshon nist b jash man miram

حس مبهم
ساعت13:09---20 خرداد 1392
اره من سارام

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





❥.FAR.❤.HAN.❥ + دو شنبه 26 خرداد 1392 / 12:44 /
- Online Support by www.1abzar.com --->